czwartek, 21 lipca 2011

znów brak pomysłu na tytuł XD

Hmm . Od czego by tu zacząć ..
Więc :
1. Moje urodziny były baaaaaaaaardzo udane! Z Domą i Jucą o 22.00 siedziałyśmy pod szkołą , a o 22.06 one śpiewały mi 100 lat XD po pewnym czasie sama się przyłączyłam , bo miałam ochotę pośpiewać! hahaha XDD
Fajnie było <3
2. Jestem z Panem Adrianem <3 tylko wtajemniczeni wiedzą o kogo chodzi , bo tylko oni są fajni! hahaha , żartuję XD
No jestem z nim od wczoraj (20.07) i się mega cieszę! <3
3. Pogoda jest zjebana -.-' Przepraszam za słownictwo , ale mnie denerwuje . Ciąąągle pada .. Normalnie masakra , ale trzeba to jakoś przeboleć :D

I chyba tyle ode mnie , haha XD
Ale cóż , te wydarzenia są dla mnie bardzo ważne . No bynajmniej dwie pierwsze , bo trzecie nie szczególnie.

PIOSENKA NA DZIŚ: Nickelback - Far away

Buziaki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz