środa, 6 lipca 2011

:D

Padam..

Byłam dziś nad jeziorem z koleżankami d:
Było baaaaardzo fajnie, rzekłabym nawet, że zajebiście <3
Co prawda woda zbyt ciepła nie była, ale i tak się kąpałyśmy.

Razem z Adą (jedna z koleżanek) chciałyśmy wyrzucić do wody drugą (Kasię).
Coś na nie wyszło XD
Podeszli do nas jacyś chłopacy i zapytali czy oni mogą wyrzucić Kasię.
Wszystkie się zgodziłyśmy. Było ich trzech. Dwaj skrzyżowali ręce, a trzeci dał mi swoje piwo, bym je potrzymała. Kasia stanęła im na ręce i tak ją wyrzucili, że zrobiła salto w tył XD Później zaczęli siebie nawzajem wyrzucać. Po wyrzucaniu podeszli do nas i zaczęli gadać. Ten z piwem powiedział, że mamy do niego mówić Kochaś, ale miał na imię Patryk XD drugi przedstawił się jako Filip (Słowik) i wystawił do każdej po kolei rękę :D Zaczęliśmy sobie gadać. Okazało się, że są ode mnie o rok młodsi, a wyglądali jakby byli o rok starsi oO Mi i Kasi zrobiło się zimno i wszystkie wróciłyśmy na swoje miejsce.
Podsumowując było bardzo gorąco, śmiesznie i wgl faajnie!

Teraz boli mnie głowa i stwierdzam, że ten dzień mnie totalnie wykończył..

A wam jak minął dzień ? d:

PIOSENKA NA DZIŚ: Avril Lavigne - I'm with you


Trzymajcie się, część (:

1 komentarz: