niedziela, 10 lipca 2011

Mrrrr, haha :3

Nie odzywałam się przez kilka dni, ale nie miałam czego opisywać.

Dziś spotkałam się z mym kolegą, przyjacielem w sumie nie wiem jak go określić.
Chyba jednak mogę go nazwać przyjacielem! Tak, na ten tytuł zasługuje.

Poszliśmy do parku? Nie wiem czy to odpowiednie określenie.. 
W każdym razie to miejsce zwie się PAJ i jest mega fajne. 
Usiedliśmy na '' naszą '' ławkę i siedzieliśmy tam chyba dwie godziny. 
Gadaliśmy, gadaliśmy i jeszcze raz gadaliśmy. 
Bardzo dobrze się rozumiemy i mamy wiele wspólnych tematów.
Później zmieniliśmy ławkę, bo do naszej dotarło słońce i raziło Krzysia w oczy *__* 
No więc, gdy usiedliśmy na inną ławkę to również gadaliśmy. 
Cały czas gadamy XD 
I się śmiejemy, wygłupiamy. 
Czynności jakie na przyjaciół przystało. 
Później on odprowadził mnie na przystanek.
Pożegnałam się z nim i wróciłam do domu. 

Gdy weszłam od razu weszłam na kompa. 
Kurde, uzależniłam się od niego <3 

Teraz śmieję się w ekran do Domy! XD 
Śmiejemy się z naszych zdjęć.
Starych zdjęć! 

Nie podzielę się nimi z wami, booo.. NIE XD
Są zbyt żenujące, by mogły zobaczyć światło dzienne XDD

Koniec mojego dnia. 

PIOSENKI NA DZIŚ:

Rascal Flatts - My wish 



Bon Jovi - Living on a prayer 


<3 


Już północ, więc mogę wam życzyć już tylko DOBREJ NOCY <3 

całuski :-*

2 komentarze:

  1. a nawet nie wiedziałam, że się z nim spotkałaś : O ale moi dziadkowie Cię widzieli na osiedlu biczo :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziel się zdjęciami :D !

    Przyjaciel potrzebny <3 !

    OdpowiedzUsuń